PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 85--94
Tytuł artykułu

Czy biznes jest ważniejszy od konsumenta?

Warianty tytułu
Does the business is more important than the consumer?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest polemiką z tezami przedstawionymi przez prof. M. Skousena, amerykańskiego ekonomistę, podczas wykładu Co napędza gospodarkę: C, I, czy G?, który wygłosił 28 maja 2012 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (abstrakt oryginalny)
EN
This article is a polemic against the theses presented by prof. M. Skousen, an American economist, during his lecture What drives the economy: C, I, or G?, who he pronounced 28th of May, 2012, in the Warsaw School of Economics. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
85--94
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Aleksandrowicz P., Biznes, a nie konsumpcja, tworzy produkt krajowy, obserwatorfinasnowy.pl, dodano 2012-06-13.
  • Machaj M., Lot nad Koo-kułeczką recesją, obserwatorfinasnowy.pl, dodano 2012-06-07.
  • Pompowski T., O podważaniu wiary w ekonomikę, obserwatorfinasnowy.pl, dodano 2012-08-21.
  • Thornton D.L., Personal Saving and Economic Growth, Economic Synopses. Short essays and reoprts on the economic issues of the day, 2009, No 46, http://research.stlousifed.org/publications/es/09/ES0946.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.