PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 23--32
Tytuł artykułu

Wykorzystanie internetu w tworzeniu inteligentnych systemów wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Proces podejmowania decyzji jest złożony, oparty na przepływie oraz przetwarzaniu informacji. W opracowaniu omówiono wykorzystanie internetu w tworzeniu inteligentnych systemów wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie. Służą one przede wszystkim merytorycznej ocenie problemów zarządzania marketingowego.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Blattberg R., Glazer R., Little J.D.C, The Marketing - Information Revolution, Business Harvard School Press, Harvard 1994
  • Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1995
  • Kotler Ph., Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994
  • Little D.C., 1979, Decision Support Systems for Marketing Managers, "Journal of Marketing"
  • Mazur J. red., Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 302
  • Nycz M., Wspomaganie procesu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie przy użyciu otwartego systemu ekspertowego, Prace Naukowe AE, Wrocław 1998, nr 802, s. 43
  • Unold J., Systemy informacyjne marketingu, AE, Wrocław 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213287

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.