Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój światowej sieci informatycznej World Wide Web - Internetu. Tym samym, zwiększa się liczba osób mających dostęp do zasobów Internetu. Omówiono podstawowe metody przeprowadzania badań w cyberprzestrzeni oraz sposoby na otrzymywanie dużej ilości odpowiedzi.
Rocznik
Strony
41--44
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999, s. 26
- Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001, s. 11
- Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe, PWN, Warszawa-Kraków 1999, s. 286
- Kędzior Z. red., Badania rynku, metody, zastosowania,PWE, Warszawa 2005, s. 7
- Olszak C.M. red., Systemy e-commerce. Technologie Internetowe w biznesie, AE, Katowice 2004, s. 89, 106
- Szpnnger W., Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?, Difin, Warszawa 2002, s. 20
- Vassos T., Strategie marketingowe w Internecie, Studio Emka, Warszawa 1999, s. 80, 81
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213291