PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 41--44
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w Internecie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój światowej sieci informatycznej World Wide Web - Internetu. Tym samym, zwiększa się liczba osób mających dostęp do zasobów Internetu. Omówiono podstawowe metody przeprowadzania badań w cyberprzestrzeni oraz sposoby na otrzymywanie dużej ilości odpowiedzi.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999, s. 26
  • Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001, s. 11
  • Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe, PWN, Warszawa-Kraków 1999, s. 286
  • Kędzior Z. red., Badania rynku, metody, zastosowania,PWE, Warszawa 2005, s. 7
  • Olszak C.M. red., Systemy e-commerce. Technologie Internetowe w biznesie, AE, Katowice 2004, s. 89, 106
  • Szpnnger W., Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?, Difin, Warszawa 2002, s. 20
  • Vassos T., Strategie marketingowe w Internecie, Studio Emka, Warszawa 1999, s. 80, 81
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213291

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.