Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
117--122
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wyniki badań marketingowych są podstawą decyzji gospodarczych nie tylko firm biznesu, ale także organizacji non profit zarówno prywatnych, jak i publicznych. (...) Ważną część badań marketingowych stanowi także analiza źródeł wtórnych tzw. wewnętrznych i zewnętrznych. Informacje wewnętrzne organizacji non profit coraz powszechniej gromadzone są w postaci elektronicznej, co wynika ze stale rosnącej dostępności do sprzętu komputerowego. (...) Niżej zaprezentowano przykładowe strony internetowe zawierające istotne informacje wtórne przydatne w badaniach środowiska marketingowego organizacji non profit w Polsce. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
117--122
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213317