PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 187--194
Tytuł artykułu

Możliwości wykorzystania Internetu w konsumenckiej ocenie opakowań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozpatrując wyroby powszechnego użytku można stwierdzić, iż opakowanie odgrywa istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupu. Jego nowoczesność, kolorystyka, zawartość odpowiednich informacji oraz funkcjonalność i wygoda stanowią istotne kryteria oceny produktu i często stają się podstawową motywacją do zakupu. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • Bajdak A. red., Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003, s. 81
  • Doyle P., Marketing wartości, Feiberg SJA, Warszawa 2003, s. 403
  • Mazurek-Łopacińska K. red., Badania marketingowe, AE, Wrocław 2002, s. 303
  • Mącik R., Badania marketingowe on-line o charakterze pierwotnych źródeł informacji w Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, GFKM, Sopot 2001, s. 325
  • Mącik R., Internet jako źródło informacji marketingowej - wyniki badań przedsiębiorstw [w:] Innowacje w marketingu. Op. cit., s. 79
  • Nikodemska-Wołowik A.M., Jakościowe badania marketingowe w Internecie - uzasadniony sceptycyzm [w:] Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie, Żabiński L., Śliwińska K. red., PWE, Warszawa 2002, s. 164
  • Presz K., 2003, Badania jakościowe przez Internet, "Marketing w Praktyce", nr 6, s. 49
  • Ratajczyk P., Sojkin B., Badania marketingowe w Internecie [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, Zeman-Miszewska E. red., AE, Katowice 2003, s. 353
  • Sala J., 1996, Niemy sprzedawca, "Marketing w Praktyce", nr 6, s. 18
  • Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Zeszyty Naukowe UŁ, Łódź 2004, nr 179, s. 465
  • Sojkin B. red., Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa 2004, s. 111
  • Sudoł S., Szymczak J., Haffer M., Marketingowe testowanie produktów, PWE, Warszawa 2000, s. 214
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213333

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.