Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
237--242
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym opracowaniu przedstawiono kwestie ochrony danych osobowych oraz ich wpływ na prowadzenie badań marketingowych w Internecie. Omówiono także zasady i formy zaproszenia do udziału w badaniu rozsyłanego drogą elektroniczną. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
237--242
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Chudzik M., Frań A., Grzywacz A., Korus K., Spyra M., Prawo handlu elektronicznego, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Kraków 2005, s. 167
- Mednis A., Ustawa o ochronie danych osobowych. Komentarz, Warszawa 2001, s. 21
- Waglowski P., 2003, Informacja handlowa w komunikacji elektronicznej, "Prawo i Ekonomia w Telekomunikacji", nr 3, s. 26 i n.
- Waglowski P., Spam w formie niezamówionej informacji handlowej jako delikt nieuczciwej konkurencji [w:] Problemy informatyki w zarządzaniu, Tubielewicz A. red., Politechnika Gdańska, Gdańsk 2003, s. 86 i n.
- www.pasad.pl/files/esomar-kodeks.pdf
- Zimny W., 2002, Czy adresy e-mailowe są danymi osobowymi?, "Ochrona Informacji", nr 2, s. 6
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213349