PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 2 | 4--8
Tytuł artykułu

KAIZEN jako narzędzie doskonalenia zarządzania w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono istotę kazein oraz wskazano na miejsce jakie może zająć ta strategia w procesie doskonalenia zarządzania przedsiębiorstwami funkcjonującymi w warunkach zmienności i niepewności, wskazano także na korzyści związane z jej wdrożeniem w przedsiębiorstwie. (fragment tekstu)
EN
Article addresses kaizen as an important technique of improving management in contemporary enterprises in conditions of fast-paced and changing business environment. The essence of kaizen as a philosophy, as a management concept, as a method, as a model, as a process, all understood as serving constant improvement and change for the better. The place of kaizen in the process of improving business administration followed by the procedure of implementation of strategy of kaizen in an organization were presented. Benefits from implementation of strategy of kaizen in organization were described. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
4--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bear T., 1995, Kaizen Blitz!, "Computerworld", nr 18.
  • Gach D., Mikuła B., Potocki A., Niektóre metody zespołowego zarządzania wiedzą, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 534, Kraków 2000.
  • Imai M., Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, Wyd. Kaizen Institute Polska, MT Biznes, Warszawa 2007.
  • Kryk B., 1996, Kazein-metoda ciągłego doskonalenia, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", nr 5.
  • Materiały szkoleniowe Kaizen Basics, Kaizen Institute 2006
  • Nalepka A., Restrukturyzacja przedsiębiorstw. Zarys problematyki, PWN, Warszawa-Kraków 1999.
  • Kobyłecka K., 2009, Metodyka ciągłego rozwoju. Narzędzia kazein w sektorze usługowo-administracyjnym - od czego zacząć?, "Personel Plus", nr 5.
  • Tochman, R. Kaizen, www.jakość.biz, 10.08.2010
  • Tesler D., Kompetencje menedżera kazein cz. I, "Logistyka a jakość", nr 3, 2007
  • Sankowski T., 1997, Gemba Kazein, "Global Business", nr 18.
  • Skrzypek E., Hofman M., Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie, Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2010
  • Wasilewski L., Tajemnice sukcesu Japonii, ZETOM Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213405

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.