PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 226 | 11--24
Tytuł artykułu

Ewolucja czy rewolucja : komunikacja biznesowa na rynku B2B w Polsce w dobie procesu cyfryzacji

Autorzy
Warianty tytułu
Evolution or Revolution. Business Communications in the B2B Market in Poland in the Era of Digitization Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Proces cyfryzacji wymusza zmiany we współczesnej komunikacji. Pojawienie się Internetu i mobilnych usług cyfrowych mocno wpłynęło na zmianę percepcji odbiorców, a także na efektywność ze strony nadawców, skracając długość łańcucha komunikacyjnego. W dobie mediów cyfrowych, których ogromnego rozwoju można się spodziewać od 2013 roku, tracące swoje dotychczasowe znaczenie media analogowe mogą się stać nośnikami contentu, zawierającego dane, informacje oraz usługi dodane dla biznesu. Jak będzie ewoluował rynek mediów? W jakim kierunku będą zachodziły zmiany w czasie rewolucji cyfrowej w Polsce? Jak będzie wyglądał krajobraz po cyfryzacji w świetle rozwiązań legislacyjnych i ekonomicznych? W artykule zawarto próbę odpowiedzi na te pytania. (abstrakt oryginalny)
EN
The process of digitization changes thinking about modern communication. Mobile digital services are changing public perception, so they have an impact on the effectiveness of communication. What will the media market and the digital revolution look like in Poland? The answers to these questions will be found in the article on business communications in the B2B market in the coming years. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
11--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
Bibliografia
  • Balcerowicz, L. (red.), 2010, Zagadki wzrostu gospodarczego, CH Beck, Warszawa.
  • Euler Hermes, 2009, Gwałtowny wzrost liczby upadłości. Prognozy dotyczące upadłości firm na świecie [online] http://www.eulerhermes.pl/pl/media/0907_eh_upadlosci_ swiat.pdf70907_eh_upadlosci_swiat.pdf.
  • Figiel, S. (red.), 2007, Marketing w gospodarce opartej na wiedzy, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn.
  • Gierszewska, G., Romanowska, M., 2002, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa.
  • GUS, 2011, Warunki powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe Polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2005-2009, GUS, Warszawa [online] http://www.stat.gov. pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw warunkijtowstania_przedsiebiorstw_2005-2009.pdf.
  • Kędzior, Z., Maciejewski, G., 2008, Zachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice.
  • Nowacki, R., Strużycki, M., 2011, Reklama w procesach konkurencji, Difin, Warszawa.
  • Raport strategiczny 1AB Polska, Internet 2010. Polska - Europa - Świat, 2011 [online] http:/ pl.scribd.com/doc/57823773/Raport-Strategiczny-IAB-Polska-INTERNET-2010.
  • Rudzewicz, A., Makarski, S., Kaleta, A., Heryszek, T., 2010, Innowacje w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn.
  • Rudzewicz, A., Michalak, J., 2008, Czynnik ludzki w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn.
  • Strużycki, M., Heryszek, T., 2007, Nowoczesna reklama na współczesnym rynku, Difin, Warszawa.
  • Szulce, H., Żyminkowski, T., Florek, M., Janiszewska, K., Strojny, S., 2010, Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • U.S. SBA, FAQs: Frequently Asked Questions. Advocacy Small Business Statistics and Research, SBA.GOV, U.S. Small Business Administration's [online] http://web.sba. gov/faqs/faqIndexAll.cfm?areaid=24.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.