PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | z. 46, nr 1091 | 139--155
Tytuł artykułu

Servicedesk - punkt styku biznesu z technologią IT

Warianty tytułu
Servicedesk as a Point of Contact between Buissnes and IT
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Publikacja opisuje najlepsze praktyki dotyczące funkcji Sernice-Desk w zbiorze praktyk ITIL. ServiceDesk zarządza incydentami, zamówieniami na usługę. ServiceDesk różni się od standardowych podejść do obsługi Klienta zwanych: Call Center czy Helpdesk poprzez zapewnienie jednego punktu kontaktu z wszelkimi wyczerpującymi informacjami pozwalającymi rozwiązać dany incydent. (abstrakt oryginalny)
EN
This publication describes the best practice about ServiceDesk a primary IT capability called for in IT Service Management (ITSM) as defined by the Information Technology Infrastructure Library (ITIL). The ServiceDesk handles incidents and service requests. The ServiceDesk differs from a Call center, Contact center or a Help desk by offering a more broad and user-centric approach, which seeks to provide a user with an informed single point of contact for all of their IT requirements. (original abstract)
Rocznik
Strony
139--155
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Nieves M., Iqbal M.: "Service Strategy", Stationery Office, OGC, 2007 r.
  • Rudd C., Lloyd V.: "Service Design", Stationery Office, OGC, 2007 r.
  • Lacy S., Macfarlane I.: "Service Transition", Stationery Office, OGC, 2007 r.
  • Cannon D., Wheeldon D.: "Service Operation", Stationery Office, OGC, 2007 r.
  • Spalding G., Case G.: "Continual Service Improvement", Stationery Office, OGC, 2007 r.
  • www.skutecznyprojekt.pl - Zarządzanie incydentem i problemem - 2009 r.
  • http://www.itsmfi.org/
  • http://www.itsm.org.pl/ - 2009 r.
  • http://itsm.itlife.pl/content/view/10307/367/ - 2009 r.
  • www.ctpartners.pl, październik 2006 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214415

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.