Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono charakterystykę rozwoju kompetencji zawodowych oraz narzędzia do pomiaru kompetencji. Zaprezentowano metody pomiaru kompetencji przy wykorzystaniu platformy e-learningowej. Na zakończenie omówiono jak proces zarządzania kompetencjami wpływa na sukces organizacji.
Rocznik
Strony
47--58
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, doktorant
Bibliografia
- Bramley P. (2001): Ocena efektywności szkoleń. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- Bruś K.: Ocena pracowników metodą 360°. http://praca.onet.pl.
- Cwalina W.: Wartościowanie pracy w firmie. http://jobportal.pl/pomoc/artykuly/wartosciowanie_pracy_w_firmie.rtf.
- Filipowicz G. (2004): Zarządzania kompetencjami zawodowymi. PWE, Warszawa.
- Gołuchowski J.: Technologiczne aspekty zarządzania wiedzą (w druku).
- Hyla M. (2003): E-learning. Od pomysłu do rozwiązania. Wydawnictwo firmy SOLIDEX, Kraków.
- IDEA! Management Consulting sp. z o.o. Kwestionariusz MAPP, czyli motywacyjna analiza potencjału zawodowego.
- Kossowska M., Sołtysińska J. (2002): Szkolenia pracowników a rozwój organizacji. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- Krokosz E. (2004): Posłuchaj ich szefie - czyli kierunki rozwoju polskich menedżerów. "Personel", styczeń.
- Levy-Leboyer C. (1997): Kierowanie kompetencjami. Poltext, Warszawa.
- MillwardBrown SMG/KRC (2005). Raport Kompetencje interpersonalne i menedżerskie polskich studentów, Warszawa.
- Sitko-Lutek A., Rakowska A.: Kompetencje menedżerskie. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Skoczek M. (2004): Meneger wszechstronnie oceniony. "Personel i Zarządzanie", nr 11.
- Whidett S., Hollyforde S. (2003): Modele kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- Woodruffe Ch. (2003): Ośrodki oceny i rozwoju. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214637