PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 226 | 134--143
Tytuł artykułu

Znaczenie działań public relations w procesie ksztaltowania relacji z klientami na rynku B2B

Warianty tytułu
Importance of Public Relations Activities in the Process of Building Relationships with Customers in the B2B Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki badania dotyczącego działań PR na rynku B2B zrealizowanego w 2010 roku w Katedrze Marketingu i Handlu UMK w Toruniu. Omówiono zagadnienia związane z specyfiką działań PR stosowanych przez przedsiębiorstwa na rynku B2B oraz zastosowanie tych działań w procesie kształtowania relacji z klientami. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the outcome of research into PR activities on the B2B market conducted by the Chair of Marketing and Commerce of Nicolaus Copernicus University in Toruń in the year 2010. The author discussed problems concerning the specificity of PR practices used by companies in the B2B market and the application of these measures in the process of building lasting relationships with customers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
134--143
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Davis, A., 2007, Public relations, PWE, Warszawa.
  • Golik-Górecka, G., 2004, Marketing business to business, Difin, Warszawa.
  • ICCO, 2010, Public Relations Weathers the Storm, ICCO World Report 2010 [online] http://www.iccopr.com/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckeditor/userfiles/file/ICCO%20World%20Report%202010.pdf.
  • ICCO, 2011, A Return to Growth. ICCO World Report 2011 [online] http://www.iccopr.com/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckeditor/userfiles/file/ICCOWR2011_Return2Growth_final.pdf.
  • The Marketing Dictionary, 1992, Butterworth-Heineman, Oxford.
  • Wiktor, J.W., 2001, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Wojciechowski, T., 2000, Marketing dóbr produkcyjnych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Warszawa.
  • Wójcik, K., 2005, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa.
  • Żbikowska, A., 2005, Public relations. Strategie firm międzynarodowych w Polsce, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.