Warianty tytułu
Dilemma die Wertmessung der Kleiunternehmen
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono problem pomiaru wartości przedsiębiorstwa jako podstawy zarządzania ukierunkowanej na maksymalizację bogactwa dla właściciela. Opisano także ograniczenia systemu informacyjnego małego przedsiębiorstwa występujące przy obliczaniu rentowności kapitału. Przedstawiono propozycje szacowania kosztu kapitału w małym przedsiębiorstwie.
Rocznik
Numer
Strony
237--247
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Benninga S.Z., Sarig O.H., Finanse przedsiębiorstwa. Metody wyceny, WIG-Press, Warszawa 2000.
- Copeland T., Koller T., Murrin J., Wycena, mierzenie i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa, WIG-Press, Warszawa 1997.
- Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw, red. W. Skoczylas, PWE, Warszawa 2007.
- Martyniuk-Kwiatkowskiej O., Koncepcja audytu wewnętrznego w małym przedsiębiorstwie, Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, Sopot 2006.
- Mikołajek-Gocejna M., Podstawy koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa, http://www.sgh.waw.pl/kated17/kzp/dydaktyczna/wykladl/VBM%20-%20teoria.ppt
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214931