PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 226 | 166--174
Tytuł artykułu

Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie funkcjonującym na rynku B2B

Warianty tytułu
The Role of Internal Communication in Company in the B2B Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wykorzystywanie narzędzi z zakresu komunikacji marketingowej ukierunkowanych na pracowników staje się coraz ważniejsze w kontekście realizacji wyzwań związanych z potrzebą zwiększania konkurencyjności oferty, redukcji kosztów, a także w obliczu restrukturyzacji oraz fuzji przedsiębiorstw. Dlatego też zadaniami stawianymi przed komunikacją wewnętrzną są dyfuzja wiedzy oraz zmiana postaw pracowników i przyczynienie się do głębszego zrozumienia przez nich obietnic składanych klientowi zewnętrznemu. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku B2B ujawnia się w szczególności w kontekście procesu zarządzania wartością dla klienta i firmy. (abstrakt oryginalny)
EN
Using the tools of marketing communication targeted at employees is becoming increasingly important in the context of challenges associated with the need to increase competitiveness of the offer, reduce costs, as well as in the face of restructuring or mergers. Therefore, a task posed before the internal communication is diffusion of knowledge and change of the attitudes of workers as well as helping them to better understand all promises made to external customers. The meaning of the internal communication for a company functioning on B2B market is particularly visible in the context of value management process for the client and the company. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
166--174
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Celiński, M., 2011, Kompania Piwowarska: społeczność to małe piwo, Marketing w Praktyce, nr 1.
  • Cornelissen, J., 2010, Komunikacja korporacyjna, Wolters Kluwer business, Warszawa.
  • Garbarski, L., Rutkowski, I., Wrzosek, W., 2000, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa.
  • Hutt, M.D., Speh, T.W., 1997, Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Kotler, Ph., Pfoertsch, W., 2008, Zarządzanie marką w segmencie B2B, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • McDermott, R., Archibald, D., 2011, Jak skutecznie wykorzystać nieformalne sieci pracowników, Harvard Business Review Polska, nr 4.
  • Pilarczyk, B., 2009, Zarządzanie procesami komunikacji marketingowej na rynku B2B, w: Kwiatek, P., Leszczyński, G., Zieliński, M. (red.), Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B, Advertiva, Poznań.
  • Pilarczyk, B., Mruk, H. (red.), 2006, Kompendium wiedzy o marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Quirke, B., 2011, Komunikacja wewnętrzna krok po kroku, Wolters Kluwer business, Warszawa.
  • Wojciechowski, T., 2003, Marketing na rynku środków produkcji, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215209

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.