PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | Modelowanie preferencji a ryzyko '09 | 243--254
Tytuł artykułu

Wpływ rodzaju otoczenia na decyzje konsumenckie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca (...) porusza problem wpływu wielkości otoczenia na podejmowanie decyzji przez konsumentów. Najbliższe otoczenie rozumiane jest tutaj jako osoby, z którymi mamy styczność na co dzień, czyli najbliższa rodzina, przyjaciele. W badaniach przeprowadzono symulacje wpływu otoczenia na podejmowanie decyzji przez konsumentów za pomocą automatów komórkowych. (fragm. tekstu)
Twórcy
  • Politechnika Śląska
Bibliografia
  • Burgiel A. (2005). Znaczenie naśladownictwa i wpływów społecznych w zachowaniach konsumentów. AE, Katowice.
  • Bearden W.O., Netemeyer R.G, Teel J.E. (1989). Measurement of Consumer Susceptibility to Interpersonal Infuence. Journal of Consumer Research, 15.
  • Kowalska-Styczeń A. (2007). Symulowanie złożonych procesów ekonomicznych za pomocą automatów komórkowych. Politechnika Śląska, Gliwice.
  • Kułakowski K. (2000) Automaty komórkowe. AGH, Kraków.
  • Lambkin M., Foxall G., van Raaij F., Heilbrunn (2001). Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Ławnicki J.S. (2005). Marketing sukcesu - partnering. Difin, Warszawa.
  • Schiffman L., Kanuk L. Consumer Behavior. Prentice Hall, Englewood Cliffs, 377-382.
  • Smyczek S., Sowa I. (2005). Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje. Difin, Warszawa.
  • Wolfram S. (2002). A New Kind of Science. Wolfram Media, Inc.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216009

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.