PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 63 | 203--211
Tytuł artykułu

MS Excel / VBA jako narzędzie usprawniające proces dydaktyczny w pracowni komputerowej na przykładzie zajęć z controllingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
MS Excel / VBA as a Didactic Process Automating Tool in a Computer Lab the Example of Controlling Course
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przybliżenie rozwiązań informatycznych przyjętych w procesie realizacji zajęć w pracowni komputerowej na przykładzie przedmiotu: controlling, prowadzonego przez pracowników Katedry Rachunkowości i Controllingu Przedsiębiorstw na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zaprezentowano autorską aplikację eAsystent opracowaną na potrzeby procesu dydaktycznego. (fragment tekstu)
EN
In the paper specificity of computer added courses and requirements that this method puts on the participants of the didactic process were presented. The original application eAsystent was also presented, which function is to automate the teaching process on the example of the subject of controlling. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
203--211
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Mońka J., Nowosielski K. 2003. Przydatność zajęć laboratoryjnych z controllingu w ocenie studentów. Zesz. Teoret. Rach. 14, 208-214.
  • Sierpińska M, Niedbała B. 2003. Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Warszawa, PWN, 17
  • Szapiro T. 2000. Wprowadzenie, w: Decyzje menedżerskie z Excelem. Red. T. Szapiro. Warszawa, PWE, 23. Walkenbach J. 2004. Excel 2003 PL. Programowanie w VBA. Vademecum profesjonalisty. Gliwice, Helion, 48.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216451

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.