Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Pozytywnym skutkiem wprowadzenia kategoryzacji i ustalenia odpowiednich parametrów jakościowych określających wymagania w stosunku do terminowości przebiegu przesyłek pocztowych jest możliwość łatwego porównania poziomu jakości świadczenia usług pocztowych w Polsce z poziomem osiąganym w krajach UE. Jednocześnie wprowadzenie kategoryzacji przesyłek pocztowych wzbogaciło ofertę handlową poczty i jest kolejnym krokiem operatora publicznego w Polsce w procesie dostosowywania sektora pocztowego do zaleceń zawartych w Dyrektywach UE (97/67/WE i 2002/39/WE). (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
201--213
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Stolarczyk A.: Jakość usług powszechnych świadczonych w Polsce w świetle prawa i standardów europejskich oraz przepisów krajowych. "Przegląd Telekomunikacyjny i Wiadomości Telekomunikacyjne" 2003, nr 10, s. 507-511.
- http://www.ipc.be/(2005 r.).
- Lipińska E., Wysoczańska D.: Eksploatacja pocztowa. Wydawnictwo Helena Bęben Jaworska, Wrocław 1999, s. 35.
- Monitorowanie jakości usług pocztowych o charakterze powszechnym: Red. A. Panasiuk. Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 1998, s. 31.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216471