Warianty tytułu
Preferencje konsumentów w zakresie konsumpcji mocnych alkoholi i ginów
Języki publikacji
Abstrakty
Za pomocą badań ankietowych określono preferencje w zakresie spożycia alkoholi mocnych, alkoholi mocnych o smaku gorzkim oraz ginów. Formularz ankietowy składał się z dwóch części i metryczki. Część pierwsza dotyczyła alkoholi mocnych, a w szczególności wariantów smakowych wódek, znajomości marek alkoholi gorzkich i możliwości ich spożycia. Druga część dotyczyła ginów, a przede wszystkim okazji, częstości, formy i miejsca ich spożycia, formy drinków i preferencji marek. Badania ankietowe przeprowadzono w Poznaniu i okolicach na grupie 200 osób, wśród których 60% stanowili mężczyźni, a 40% kobiety. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
57--61
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Poznań University of Economics, Poland
autor
- Poznań University of Economics, Poland
Bibliografia
- Bazarnik J., Badania marketingowe. Metody i opracowanie komputerowe, Akademia Ekonomiczna, Kraków 1992.
- Gawęcki J., Baryłko-Piekielna N., Zmysły a jakość żywności i żywienia, Wydawnictwo Akademii Rolniczej im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Poznań 2007.
- Gawęcka J., Jędryka T., Analiza sensoryczno, wybrane metody i przykłady zastosowań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2001.
- Świderski F., Towaroznawstwo żywności przetworzonej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216617