PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 15-16 | 136--149
Tytuł artykułu

Zastosowanie procesów poznawczych w budowie skutecznego plakatu reklamowego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ma charakter interpretacyjny, jego celem jest pokazanie zastosowania wybranych zagadnień z zakresu psychologii poznawczej, pomocnych w konstruowaniu skutecznego przekazu reklamowego wyrażonego poprzez plakat. Argumentacją przemawiającą za przybliżeniem tych reguł jest powszechne zastosowanie tego nośnika. (abstrakt oryginalny)
EN
The main point of this article is to show the application of selected issues in cognitive psychology, helpful in the designing of an effective advertising message expressed by a poster. Arguments in favor of an approximation of these rules is a widespread use of this medium. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
136--149
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
  • Anderson J. R., Uczenie się i pamięć. Integracja zagadnień, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1998.
  • Falkowski A., Spostrzeganie jako mechanizm tworzenia doświadczenia za pomocą zmysłów, [w:] Strelau J. (red.), Psychologia. Podręcznik akademicki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
  • Feist M. I., Gertner D., An Influence of Spatial Language on Recognition Memory for Spatial Sense, [w:] Moore J. D., Stenning K. (red.), Proceeding of the 23rd Annual Conference of the Cognitive Science Society, Mahwah, New York 2001.
  • Mietzel G., Wprowadzenie do psychologii. Podstawowe zagadnienia, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
  • Myers D. G., Psychologia, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2003.
  • Nęcka E., Procesy uwagi, [w:] Strelau J. (red.), Psychologia. Podręcznik akademicki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
  • Wrona L., Pamięć, [w:] Pilecka W., Rudkowska G., Wrona L. (red.), Podstawy psychologii. Podręcznik dla studentów kierunków nauczycielskich, Wydawnictwo Akademii Pedagogicznej, Kraków 2004.
  • Zimbardo P. G., Psychologia i życie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004. www.th.interia.pl.
  • www.sens.krakow.pl/gestalt.htm.
  • www.zludzenie.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.