PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 88 Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 2 | 74--81
Tytuł artykułu

Nowoczesne narzędzia komunikacji w zakresie relacji inwestorskich

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Modern Communication Instruments in the Area of Investor Relations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem tego artykułu jest zwrócenie uwagi na istotę nowoczesnych (elektronicznych) narzędzi komunikacji w obszarze relacji inwestorskich. IR (Investor Relations) stanowią współcześnie jeden z najważniejszych generatorów wartościfirmy na rynku finansowym. Świadome kształtowanie relacji inwestorskich pozwala na zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu, a jednocześnie pozwala inwestorom na osiągnięcie oczekiwanej stopy zwrotu z kapitału i zarządzanie ryzykiem.(...)Obecnie spółki akcyjne bardzo dobrze prowadzą działania dotyczące budowy użytecznych stron internetowych dla środowiska inwestycyjnego, natomiast muszą się jeszcze przekonać do serwisów społecznościowych. Portale społecznościowe umożliwiają bardzo duży zasięg przekazu i pozyskania informacji o innych spółkach, rynku finansowym, spostrzeżeniach inwestorów itp. W najbliższych latach można się spodziewać, że "motorem napędowym" rozwoju komunikacji w IR staną się innowacyjne produkty elektroniczne, tj. tablety i inne zminiaturyzowane urządzenia mobilne. (fragment tekstu)
EN
The article presents essence of the modern communication instruments in the area of Investor Relations. IR is a very important for public companies on the stock market. This provides investors with an accurate account of the company's affairs and helps investors to make up buy or sell stocks. Therefore suitable choice of communication instruments will be a gateway to successful company. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Acxiom bada profil właścicieli smartfonów, z dnia 2011-10-24, http://prnews.pl/marketing-i-pr/acxiom-bada-profil-wlascicieli-smartfonow- 65829.html.
  • 2. Autentika, Jak budować stronę www Relacji Inwestorskich i czy w ogóle ma ona jakieś znaczenie?, Miniporadnik przygotowany przez agencję interaktywną Autentika, plik pdf z 17.11.2011, www.autenitka.pl.
  • 3. Dziawgo D., Relacje inwestorskie. Ewolucja - Funkcjonowanie - Wyzwania, PWN, Warszawa 2011.
  • 4. Faber M., Jak efektywnie wykorzystywać społeczności internetowe w zakresie relacji inwestorskich?, Poradnik dla emitentów giełdowych, Biznes.Net.
  • 5. Nadchodzi rewolucja w codziennych płatnościach, z dnia 2011-08-18, http://prnews.pl/analizy/nadchodzi-rewolucja-w-codziennych-platnosciach- 63777.html.
  • 6. Solecka A., Relacje inwestorskie, czyli komunikacja spółki z inwestorami, www.msp.nf.pl, z dnia 2011-01-18.
  • 7. Zatoński K., Oni mają najlepszy kontakt z rynkiem, Puls Biznesu, www.gsr.pb.pl, z dnia 2011-02-09. 8. www.seg.org.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217165

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.