PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 41--43
Tytuł artykułu

Nic się nie uda bez zaangażowania

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wszyscy wiemy, że przyszłością marketingu jest internet, a w szczególności sieci społeczne, mobilność, kontekstowość, aktywne włączenie klienta w świat marki. Zaangażowanie to Święty Graal nowego marketingu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
  • Brand Support
Bibliografia
  • S.A. Shapiro, J.H. Nielsen, What the Blind Eye Sees: Incidental Change Detection as a Source of Perceptual Fluenc, Journal of Consumer Reasearch, 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217469

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.