PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 50--52
Tytuł artykułu

W stronę jakości czy innowacji? : wartości korporacyjne, jakimi kierują się organizacje polskie i zagraniczne

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Innowacje zajęły miejsce jakości na czele listy najważniejszych wartości korporacyjnych zbadanych w 2012 roku w 13 krajach świata - podaje International Index of Corporate Values 2013. Trendem międzynarodowym stało się więc ostre konkurowanie poprzez dostarczanie nowatorskich rozwiązań. W Polsce odwrotnie - jakość, która jest wartością profesjonalną mającą dać klientom poczucie niezawodności, wysunęła się z trzeciego na pierwsze miejsce, a innowacyjność utrzymała się na drugim. Polski biznes jest więc bardziej ostrożny i zachowawczy niż ogół firm biorących udział w badaniu.
Rocznik
Numer
Strony
50--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217933

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.