PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 114 Ekonomia kreatywności : jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego | 184--193
Tytuł artykułu

Rola kreatywności w tworzeniu wartości dla klienta

Autorzy
Warianty tytułu
The Role of Creativity in Creating Value for the Customer
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem rozważań jest analiza możliwości zastosowania technik kreatywnych w procesie wdrażania wartości odnoszonej do elementów marketingu. Podstawą rozważań są informacje pochodzące ze źródeł wtórnych, badań pierwotnych, prowadzonych wśród pracowników przedsiębiorstw, obserwacji zachowań podmiotów rynkowych, doświadczeń wynikających ze współpracy z przedsiębiorstwami, a także rozmów prowadzonych z dyrektorami oraz pracownikami działów marketingu. (fragemnt tekstu)
EN
Creating communicating and delivering value to the customer allows you to build a strong market position of the company. To do this, you canuse various techniques for creative thinking. Value can refer to a product, packaging, brand, price and promotion. Employees of marketing department may use the techniques of creative thinking in design of each of these items of value. Director of marketing department stimulates the development of employees and is responsible for contacts with the management of the company. Achievements of behavioral economics are helpful in managing customer value. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Horowitz J., Strategia obsługi klienta. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006
  • Gladwell M., Co widział pies inne przygody. Znak, Kraków 2011.
  • Jerzyk E., Leszczyński G., Mruk H., Kreatywność w biznesie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2004.
  • Ariely D., Zalety irracjonalności. Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 2010.
  • Cialdini R., Zasady wywierania wpływu na ludzi. Helion, Gliwice 2011.
  • Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012 (w druku).
  • Ries A., Ries J., Wojna marketingu z zarządzaniem. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
  • Anderson Ch., Długi ogon. media Rodzina, Poznań 2008.
  • Pradeep A.K., Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży. Helion, Gliwice 2011.
  • Zaltman G., Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzieki metaforom głębokim. Rebis, Poznań 2010.
  • Underhill P., Dlaczego kupujemy? MT Biznes, Warszawa 2001.
  • Ariely D., Potęga irracjonalności. Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 2010.
  • Hogshead S., Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu. Helion, Gliwice 2011.
  • Ohme R., Biometryczny przełom w marketingu. ,,Harvard Business Review Polska", lipiec-sierpień 2011, nr 101/102.
  • Marketing targowy. Vademecum wystawcy. Red. H. Mruk, A. Kuc. Polska Korporacja Targowa 2006.
  • Lindstrom M.,Brand sense. marka pięciu zmysłów. Helion, Gliwice 2009.
  • Lindstrom M., Zakupologia. Znak, Kraków 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.