PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 9 | 17--19
Tytuł artykułu

Opakowanie jako element strategii produktu w marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dobre opakowanie potrafi w ciągu kilku sekund wywołać u konsumenta takie emocje, które doprowadzą go do podjęcia decyzji o zakupie. Opakowanie pełni również funkcję reklamy, lecz aby cieszyła się ona powodzeniem należy ustalić grupę docelową przyszłych konsumentów, jak i zbadać co motywuje ich do zakupu, jak długo trwa podjęcie decyzji oraz gdzie najczęściej dokonują zakupu. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
17--19
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Altkorn J. "Podstawy marketingu" Instytut Marketingu - Kraków 2003.
  • Christopher M., Peck H. "Logistyka marketingowa" Polskie Wydawnictwo Ekonomiczno - Warszawa 2005.
  • Colin F. Hales "Opakowania jako instrument marketingu" Wydawnictwo PWE 1999.
  • Kotler P., Armstrong C, Saunders J., Wong V. "Marketing. Podręcznik Europejski" Polskie Wydawnictwo Ekonomiczno Warszawa 2002.
  • Lisińska-Kuśnierz M., Ucherek M. "Podstawy opakowalnictwa towarów" Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie - Kraków 2004.
  • Stewart B. "Projektowanie opakowań" Wydawnictwo Naukowe PWN - Warszawa 2009.
  • Ucherek M. "Opakowania a ochrona środowiska" Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie - Kraków 2005.
  • Ucherek M. "Trwałość produktów spożywczych pakowanych w modyfikowanej atmosferze" Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie - Kraków 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218441

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.