PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 66--73
Tytuł artykułu

Łańcuchy dostaw drapieżnych liderów

Warianty tytułu
Supply chains of predatory leadership
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawą zarządzania tradycyjnymi łańcuchami dostaw było przekonanie, że można zaspokajać popyt klientów z zapasów. Natomiast współczesne wyzwania mogą rozwiązać jedynie łańcuchy dostaw sterowane popytem konsumentów, w których podstawowe znaczenie odgrywają metody i sposoby uzupełniania zapasów. Firmy, które potrafiły rozwiązać ten problem, stały się liderami biznesu w skali globalnej. Autor omawia strategię dostosowywania i korygowania łańcuchów dostaw, zarówno produktów markowych, jak i produktów masowych, najbardziej konkurencyjnych na świecie firm. (abstrakt oryginalny)
EN
The conviction that customer demand could be satisfied by supplies formed the basis of the management of traditional supply chains and that contemporary challenges could only be met by supply chains governed by customer demand, in which the key role was played by methods and ways of replenishing the supplies. Companies which were capable of solving this problem have become business leaders on a global scale. The author discusses strategies for adjusting and collecting supply chains in relation to both brand and mass products of the most competitive companies in the world. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
66--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Global Supply Chain Benchmark Report. Industry Priorities for Visibility, B2B Collaboration, Trade Compliance, and Risk Management, Aberdeen Group, June 2006.
  • Kopczak L.R., Logistics partnerships and supply chain restructuring: survey results from the US computer industry, "Production and Operations Management" 1997, Vol. 6, No 3.
  • O'Marah K., The AMR Supply Chain Top 25 for 2005. Predatory Supply Chains and the role of DDSN, Ezecutive Leadership Conferenced, 2005.
  • Reponsive Replenishment-Moving towards the Consumer Driven Supply Chain, IBM Corporation&SAP AG 2004.
  • Rutkowski K., Skuteczna broń konkurencyjna: łańcuch dostaw sterowany popytem konsumentów, raport-Pozwól klientom napędzać łańcuch dostaw twojej firmy, "Harvard Business Review Polska", Październik 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218579

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.