Warianty tytułu
Through subscription to success
Języki publikacji
Abstrakty
Konkurencja sprawia, że właściciele witryn e-commerce sięgają coraz częściej po narzędzia budowy relacji z klientami, jako sposób na utrzymanie się na rynku i zwiększenie przychodów. Jednym z nich jest forma listy mailingowej, zwanej popularnie newsletterem. Jednak nieprzemyślane wykorzystanie tego narzędzia może spowodować czasem więcej szkód niż korzyści. Autor pokazuje na przykładzie amerykańskiej firmy Agora, jak dobre wykorzystanie newslettera przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. (abstrakt oryginalny)
Competition causes the owners of e-commerce websites to reach more and more often for tools in order to build relations with their customers as a way to persevere on the market and to increase the profits. One of the tools is a form of a mailing list, popularly known as a newsletter. However, a hasty use of this tool may create more damage than benefit. The author shows on the example of an American company Agora, how putting newsletter to a good use increases sales. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Domaszewicz Z., Obroty Allegro równe hipermarketom, "Gazeta Gospodarka" [on-line], http: //gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,3854653.html, [12,07,2007].
- Grzesiak P., Uruchomiamy własny e-biznes, http://www.mi.com.pl/artykuł.php?id=5889 [12,07,2007].
- Marketing interaktywny 2006, (badania), Geminus S.A., czerwiec 2006.
- http://www.addisonwiggin.com/dr.html, [12,07,2007].4
- http://books.mequoda.com/dr_casestudy_landing.html [12,07,2007].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218885