Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W publicznej ochronie zdrowia w Polsce mamy do czynienia z rozdzieleniem funkcji płatnika i klienta w systemie ochrony zdrowia. Klient (pacjent) odprowadza część swoich dochodów jako procent podstawy wymiaru podatku dochodowego od osób fizycznych. Ocena przez pacjenta jakości placówki ochrony zdrowia opiera się głównie na rezultacie leczenia. Niemniej jednak pacjent i jego rodzina skupiają swoją uwagę na elementach niematerialnych, które będą nabierać znaczenia jeśli jakość techniczna osiągnie stan minimalny. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie
autor
- Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu
Bibliografia
- Bukowska-Piestrzyńska A., Fijałkowska A., Znaczenie jakości w budowaniu pozytywnego wizerunku placówki zdrowotnej, "Problemy jakości", nr 6/ 2000.
- J. Ickiewicz, Obciążenia fiskalne przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2010.
- Olbrych B., Łopyta B., Technika IPA jako narzędzie satysfakcji pacjentów w jednostkach ochrony zdrowia, [w:] Urbańczyk E. (red.), Dylematy zarządzania podmiotami opieki zdrowotnej, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, Bydgoszcz 2011, s. 176-177.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171219305