Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zrozumienie kwestii powiązania polityki jakości z systemem zarządzania firmą jest kluczowym warunkiem powodzenia jakichkolwiek prac w zakresie usprawniania organizacji firmy. Najwyższe kierownictwo powinno zapewnić ustanowienie celów dotyczących jakości dla odpowiednich funkcji i szczebli w organizacji. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
- 1. Brilman J. Nowoczesne koncepcje zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
- 2. Dziadkowiec J. Wykorzystanie programu Mystery Shopping w konsumenckiej ocenie jakości w biurach podróży, Folia Turistica 9/2000.
- 3. Gaworecki W.W. "Wybrane problemy marketingu usług turystycznych" w: Konsument na krajowym Tynku turystycznym w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej", GWSH, Katowice 2003.
- 4. ISO 9001 dla małych firm. Metody postępowania, PKN, Warszawa 2003.
- 5. Kolman R., Tkaczyk T., Jakość usług. Poradnik, OPO, Bydgoszcz 1996.
- 6. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
- 7. Materiały szkoleniowe kursu "Upowszechnianie i wdrażanie norm jakości ISO w zakresie usług turystycznych - II stopień.", CEKT, Kraków 2001.
- 8. Poradnik opracowania i wdrożenia systemu jakości według ISO 9000, Forum ISO 9000, Warszawa 2002.
- 9. Proxtor T. Twórcze rozwiązywanie problemów, GWP, Gdańsk 2003.
- 10. Sokołowicz W., Strzednicki A., "ISO 9000. Systemy zarządzania jakością", C.H. Beck, Warszawa 2004.
- 11. Zarządzanie. Teoria i praktyka, pod red. naukową A. K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego, PWN, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220491