PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 | 36--38
Tytuł artykułu

Jak uniknąć luk w satysfakcji klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Satysfakcję klientów kształtują dwa podstawowe czynniki: sposób postrzegania produktu/usługi przez samego klienta, na co mają wpływ rzeczywiste cechy tegoż produktu lub usługi, oraz oczekiwania i wymagania klienta ukształtowane przez komunikację marketingową, zależne od wizerunku firmy, a także dotychczasowych klienckich doświadczeń. W teorii mamy aż trzy modele wyjaśniające istotę satysfakcji - świadczy to o złożoności zjawiska - model emocjonalny, model konfirmacyjny oraz model sprawiedliwości wymiany. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
36--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220567

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.