PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 | 39--42
Tytuł artykułu

Klienci jutra

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dzieci są konsumentami produktów (odzież, odżywki, ochrona zdrowia itp.), a także są przyszłymi klientami oraz często już dziś osobami podejmującymi decyzje zakupowe. (...) Z drugiej strony dzieci, które mają dzisiaj kilka czy kilkanaście lat, będą w niedługim czasie decydentami i co więcej dysponentami znacznie większych środków finansowych. To, jak zostaną wychowani, jaki będą mieli system wartości, poziom konformizmu itp. decydować będzie o tym, co i jak będą kupować, z jakich źródeł informacji korzystać, jakiego poziomu indywidualizacji oczekiwać. Wiedza na temat kreowania i formowania zwyczajów i wzorców zachowań rynkowych dzisiejszych dzieci, a jutrzejszych klientów, może być w przyszłości kluczowa dla kształtowania działań rynkowych, metod komunikacji czy też budowania całych strategii rynkowych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki; Questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing
  • Uniwersytet Łódzki, doktorantka
Bibliografia
  • L. Carlson, S. Grossbart , A. Walsh: "Mothers' Communication Orientation and Consumer-So¬cialization Tendencies", Journal of Advertising, vol. 13 No. 3, 1990.
  • CIM: Leave those kids alone; Responsible Marketing to Children; Raport The Chartered Institute of Marketing; Londyn 2011.
  • M. Grygielski: "Style komunikacji rodzicielskiej a identyfikacja dzieci z rodzicami"; Tow. Nauk. KUL, Lublin 1999.
  • R Maciejewicz: na dzieci wydajemy miliardy, nawet w kryzysie; Wyborcza.biz; http://wyborcza.biz/ biznes/1,100896,7975614,Na_dzieci_wydajemy_miliardy_Nawet__wjkryzysie.html
  • S. Ward "Consumer socialization" w: Journal of Consumer Research, vol.1, September 1974.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220569

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.