PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 | 71--73
Tytuł artykułu

Daj powód, dostaniesz rekomendację

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reason to Talk to podstawowy filar zintegrowanych kampanii wykorzystujących techniki WoMM, zarówno na poziomie Big Idei kampanii, jak i bezpośredniej rekomendacji konsumenckiej. Stanowi gwarancję zbudowania dodatkowej efektywności kampanii dzięki temu, że skutecznie pobudza naturalną falę rekomendacji. Zadaniem marketera jest określenie lub wygenerowanie odpowiednio nośnego Reason to Talk i podsunięcie go konsumentom jako ich swoistej waluty towarzyskiej. Ma to na celu pobudzenie rekomendacji i w końcu dzięki temu danie konsumentom możliwości kreowania i komunikowania swojego statusu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
71--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • NuOrder Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220595

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.