Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jesteśmy w momencie, w którym marketerzy stawiają przed sobą cele głównie ilościowe. Najpopularniejszym z nich jest liczba fanów na Facebooku. Strategia, umożliwiająca osiągnięcie tego typu efektu skali, oparta jest na kilku elementach: organizacji konkursów, rozdawaniu nagród, zakupie reklamy oraz sięganiu po użytkowników z tzw. niekomercyjnych stron na Facebooku (...). Podejście ilościowe do marketingu w serwisach społecznościowych wywodzi się z tradycyjnych mediów, gdzie liczy się bezpośrednie dotarcie do konsumentów, a nie budowanie wspólnych relacji z najbardziej zaangażowanymi klientami, którzy następnie rekomendują firmę swoim znajomym. Walka o zasięg za wszelką cenę prowadzi do tego, że użytkownicy bardzo często wypisują się z firmowej społeczności. Masowy exodus ma miejsce po przeprowadzonych akcjach promocyjnych. Wynika to z faktu, że grupa użytkowników pozyskana w sposób sztuczny w dużej mierze składa się z przypadkowych osób, nielojalnych wobec firmy organizującej promocję. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Mitu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220611