PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 3 | 70--73
Tytuł artykułu

Smartfony i segmentacja klientów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz powszechniejsze korzystanie z tabletów i notebooków, jak również wielofunkcyjność telefonów komórkowych sprawiają, że wkrótce praktycznie każdy klient banki będzie mógł korzystać z mobilnego dostępu do oferty. W artykule omówiono zagadnienia związane z wykorzystywaniem nowych technologii przez banki.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
70--73
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171221465

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.