PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1991 | nr 359 | 67--77
Tytuł artykułu

Analiza preferencji konsumentów w zakresie odzieży futrzanej

Warianty tytułu
Consumers' Preferences Regarding Fur Garments
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zasoby, motywy zakupu i sposoby wykorzystania odzieży futrzanej. Przedstawiono znaczenie i ocenę realizacji cech odzieży futrzanej istotnych dla konsumenta oraz jej wady.
EN
Consumers' preferences regarding fur garments are much differentiated. The identification of the properties of such garments, those that are essential from consumers 'standpoint , is a difficult task. The author shows that in consumers 'opinion the level of the realization of these properties is unsatisfactory as compared to the importance attached to the individual characteristics. It has been stated that the studies on consumers 'preferences regarding fur garments should aim at the formulation of such industry-wide standards that would include the essential aspects of consumers ' requirements concerning the analysed group of products.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
67--77
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
  • BN-77/6651-01 odzież skórzana.
  • BN-77/7752-04 odzież futrzana z okrywą włosową na zewnątrz.
  • BN-77/7752-03 odzież futrzana z okrywą włosową do wewnątrz.
  • Duda T., Towaroznawstwo przemysłowe. Towary skórzane i futrzarskie, AE, Kraków 1980.
  • Towaroznawstwo artykułów przemysłowych, praca zbiorowa pod red. W. Nalepy, PWE, Warszawa 1986.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171221745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.