PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 79 | 22--30
Tytuł artykułu

Reputacja i ocena organizacyjno-ekonomiczna jako podstawowe elementy badania wiarygodności przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zajął się problematyką reputacji i oceny organizacyjno-ekonomicznej przedsiębiorstwa. Są to podstawy, które służą do badania wiarygodności samego przedsiębiorstwa lub partnera gospodarczego. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Huber K., Image czyli jak być gwiazdą na rynku, Business Press, Warszawa 1994, s. 25.
  • Kay J., Podstawy sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1996, s. 126.
  • Mendel T., Badanie wiarygodności partnera gospodarczego, "Przegląd Organizacji" 1993 s. 12.
  • Mendel T., Metody pozyskiwania informacji i wiarygodności partnera gospodarczego, w: Zdolność podatkowa i wiarygodność kredytowa przedsiębiorstwa, red. E. Czerwińska, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 1994, s. 182.
  • Mendel T., Przeniczka J., Badanie i ocena partnera gospodarczego (czyli jak zbadać wiarygodność kredytobiorcy, leasingobiorcy, kontrahenta handlowego), Wyd. AE Poznań 2002, s. 57.
  • Mendel T., Wiarygodność partnera handlowego, w: Z badań nad procesami transformacji gospodarki polskiej, red. W. Piotr, WSMiZ, Leszno 1994, s. 28.
  • Przeobrażenia systemów kierowniczych w okresie przechodzenia do gospodarki rynkowej, red. T. Mendel, ZN, s. I, nr 223, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 1994.
  • Tobolska D., Lamenta L., Jak sprawdzić wiarygodność kontrahentów, Wyd. Com i Lex, Gdynia 1992.
  • Wiarygodność ekonomiczna przedsiębiorstw - ocena i kształtowanie, red. A. Kopczuk, Wyd. Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Białystok 2004.
  • Zemler Z., Reputacja na wagę zysku, "Businessman" 1993, nr 11, s. 66-67.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171221985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.