PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 3 | 116--117
Tytuł artykułu

Jak uatrakcyjnić ofertę bankową

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeśli zastanawiamy się, jak wygląda lista życzeń i uwag klientów banków, to możemy być pewni, że liczba wątpliwości czy zastrzeżeń nie będzie mała. Zapytani przez ankieterów skarżą się na ogół, że są niezadowoleni ze współpracy z bankiem, który prowadzi ich rachunek osobisty i tu wskazują na wysokość cen i jakość obsługi. Często skarżą się też na zbyt małą ich zdaniem liczbę placówek oraz ubogą ofertę dodatkową. Tego ostatniego elementu nie należy pomijać, bo jak zajrzymy do raportu AC Nielsen, to dla 62 proc. respondentów dołączenie do zwykłej oferty finansowej usług typu assistance ma pozytywny wpływ na ocenę banku. Czy zatem pakiety ubezpieczeniowe są dziś tym, co może być kartą przetargową w walce o klienta, toczoną między poszczególnymi centralami banków? (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
116--117
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222465

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.