PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 12 | 9--12
Tytuł artykułu

Konsument zwymiarowany

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mnogość i złożoność elementów mających wpływ na sytuację konsumentów, ich zachowania, a także wewnętrzny rozwój i postęp cywilizacyjny wymagają określenia i doprecyzowania nowych wymiarów tworzących konstrukcję otaczającej ich przestrzeni komunikacyjnej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
9--12
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Rozwoju Reklamy
  • Instytut Rozwoju Reklamy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222779

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.