PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 12 | 29--31
Tytuł artykułu

Profiluj odbiorców!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-mail marketing to najbardziej efektywny sposób komunikowania się z odbiorcami. Wynika to z trzech faktów - jest bezpośredni, personalny i daje możliwość dokładnego targetowania przekazu. Niestety zgodnie z badaniami Experian z kwietnia tego roku ponad 80 proc. marketerów wysyła tę samą treść do wszystkich odbiorców swojego newslettera czy mailingu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
29--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171223039

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.