Warianty tytułu
The Use of Semantic Differentiation Test in the Studies on Promotion Value of Unit Packages
Języki publikacji
Abstrakty
Celem pracy jest prezentacja testu różnicowania semantycznego stosowanego do oceny wartości promocyjnych opakowań jednostkowych oraz przykład zastosowania w badaniu konkretnego opakowania.
The paper presents the semantic differentiation test used in the science of commodities for studying the promotion value of unit packages. The usability of that test was verified when testing the selected tea packages present in the goods traffic. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
103--111
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
- Favre J.P., Color sells your Package. Foreword by Frank Giannito, ABC Verlag Zurich, New York 1969.
- Kozłowski T., Walden A., Test różnicowania semantycznego do oceny preferencji barwy opakowań, "Opakowanie" 1986, nr 1-2.
- Morski J., Potrzeba marketingowych badań opakowań, "Opakowanie" 1977, nr 1.
- Szymczak J., Środki informacyjno-promocyjne opakowań jednostkowych, Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego, Warszawa 1976.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171223329