PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 67 | 107--116
Tytuł artykułu

Systematyzacja wymagań wobec prac akademickich

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Systematization of Requirements Towards Academic Written Works
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest usystematyzowanie wymagań wobec podstawowych gatunków prac akademickich z zakresu nauk ekonomicznych, a w szczególności z rachunkowości. Można je podzielić na prace związane z procesem dydaktycznym i z rozwojem naukowym pracowników. Do pierwszej grupy należą prace licencjackie i magisterskie, przy czym prace licencjackie jako jedyny rodzaj prac akademickich nie mają charakteru prac naukowych. Prace magisterskie są natomiast traktowane jako pierwszy stopień prac naukowych. Do drugiej grupy należą prace doktorskie, habilitacyjne, a także artykuły naukowe. (fragment tekstu)
EN
Academic written works are an element of academic communication. The academic written works can be divided into two groups: works connected with process of academic education (theses for bachelor and master degrees) and works connected with scientific research and acquiring academic degrees (doctoral and habilitation theses, papers). All those works should have appropriate style, depending on their rank and purpose as well as the level of knowledge and methodological ability of their authors. The paper presents the general priniciples of writing academic works and the particular requirements towards each type of academic written work. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
107--116
Opis fizyczny
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Bibliografia
  • Wilczyńska W., Michońska-Stadnik A. 2010. Metodologia badań w glottodydaktyce. Kraków, Wydaw. Avalon, 81, 178.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171223977

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.