Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Łańcuchy logistyczne, tworząc nierozerwalną sieć połączeń pomiędzy poszczególnymi ogniwami łańcucha, determinują jednocześnie wysoki stopień współzależności procesów w nim zachodzących. Jakość procesu zachodzącego w początkowej części łańcucha ma bezpośredni wpływ na jakości procesów zachodzących w dalszej jego części, w negatywnie skrajnych przypadkach uniemożliwiając nawet ich zaistnienie. Zjawisko to można dobitnie wykazać analizując procesy zaopatrzenia i dystrybucji na przykładzie firmy handlowej, oferującej artykuły medyczne. Specyfika firmy i przeznaczenie towarów przez nią oferowanych pozwala wyraźnie uwidocznić wagę dbałości o jakość na każdym etapie łańcucha i jego wpływ na efekt końcowy, to jest zadowolenie końcowego klienta. Analizowane przedsiębiorstwo jest dostawcą sprzętu ortopedycznego, sprzętu dla osób nietrzymających moczu, opatrunków, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, aparatów słuchowych, protez piersi, a także odczynników i wyposażenia laboratoryjnego. Ma własną sieć sprzedaży i znaczne grono odbiorców oraz rozpoznanie potrzeb klientów, którymi są liczne placówki służby zdrowia na terenie całego kraju. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
126--136
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Cieślak M., Prognozowanie gospodarcze, Wrocław 1997
- Sarjusz-Wolski Z., Strategia zarządzania zaopatrzeniem, Warszawa 1998
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171224525