PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych | 383--394
Tytuł artykułu

Technologie i systemy do prowadzenia zdalnych szkoleń i kursów na potrzeby współczesnego rynku pracy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W rozdziale opisano ideę szkoleń zdalnych, a także technologie i systemy do ich realizacji. Zaprezentowano również wyniki przeprowadzonych w województwie śląskim badań. Badania te dotyczyły : oceny obecnego stanu wykorzystania technologii zdalnych do realizacji przez firmy potrzeb szkoleniowych swoich pracowników, oceny poziomu wykorzystania technologii szkoleń zdalnych do realizacji przez firmy wymiany wiedzy i doświadczeń w środowisku wewnętrznym i zewnętrznym oraz oceny, z jakich rozwiązań do szkoleń zdalnych osoby fizyczne korzystają najchętniej. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Benefits of Using E-Leraning for Employee Training and Development. (2010). Http://www.elearningyellowpages.com/BusinessSkillsNews&Views-273.html, odczyt : 17.10.2010.
  • Castells M. (2007). Społeczeństwo sieci. PWN, Warszawa.
  • Castells M., Himanen P. (2009). Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu. Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Warszawa.
  • Castillo D., Vilaseca J., Serradell E., Valls N. (2008). E-learning and Labour Market : Wage-premium Analysis. W : The Economics of E-learning. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento (RUSC). Vol. 5, No. 1. UOC.
  • http://www.uoc.edu/rusc/5/1/dt/eng/castillo_vilaseca_serradell_valls.pdf, odczyt : 15.10.2010.
  • Clarke A. (2007). E-learning nauka na odległość. WKŁ, Warszawa.
  • E-learning ułatwi powrót na polski rynek pracy. (2010). Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. http://www.powroty.gov.pl/polecamy/item,1131,print,l.html, odczyt : 18.10.2010.
  • Hyla M. (2007). Przewodnik po e-learningu. ABC a Wolters Kluwer business, Kraków.
  • Kierunki rozwoju społeczeństwa i gospodarki wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Ujęcie metodyczne i aplikacyjne. (2010). Grant rektorski 2008-2010, kierownik projektu : C.Olszak. Akademia Ekonomiczna, Katowice.
  • Kubiak M.J. (2002). Wirtualna edukacja. Mikom, Warszawa.
  • Majewska M., Królikowski T. (2010). E-learning drogą do innowacji. Portal Innowacji.
  • http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_86196.asp?soid=388074FD95974616AD41096F66E73F32, odczyt : 18.10.2010.
  • Oczekiwania pracodawców wobec kwalifikacji pracowników. (2007). Badanie realizowane w ramach projektu pt. "Kompleksowe badanie zapotrzebowania rynku pracy kadr wykwalifikowanych województwa opolskiego w celu dostosowania oferty edukacyjnej i szkoleniowej do jego potrzeb." Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu.
  • Rzewuski M. (2007). Distance Learning - nauczanie na odległość.
  • http://republika.pl/mareczekrz/pcq_4_distance_learn.htm, odczyt : 20.04.2007.
  • Stecyk A. (2008). ABC e-learningu system LAMS. Difin, Warszawa.
  • Williams M.L., Paprock K., Covington B. (1999). Distance Learning. The Essential Guide. Sage Publications Ltd. California.
  • Wirtualna edukacja. Koncepcja i wybrane kierunki realizacji. (2005). Red. H.Sroka, S.Stanek. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice.
  • http://www.intoweb.com/elearning/assessment_system.php
  • http://www.thebostongroup.com/productssolutions/skillview.asp
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171224621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.