PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 11 | z. 3 | 115--119
Tytuł artykułu

Opinie, postawy i zachowania konsumentów na rynku dóbr szybkozbywalnych

Autorzy
Warianty tytułu
Opinions, Attitudes and Behavior of Consumers in the Market of Fast Moving Consumption Goods
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań nad zwyczajami zakupowymi polskich konsumentów w 2008 r. omawiając upodobania i przyzwyczajenia konsumentów w ujęciu zróżnicowań socjodemograficznych. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents results of the research on purchase habits of Polish consumers, conducted in 2008, describing changes of their preferences and habits' trends. Polish consumers' purchase behaviour has been changing, becoming similar to the European standards. Concerning evaluation of economic potential of households, some transformations of the goods' purchase process as well as changes in consumer purchase opinions and preferences were recognized. (original abstract)
Rocznik
Tom
11
Numer
Strony
115--119
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Omnibus XП 2008, Pentor Research International, Warszawa.
  • Polski konsument 1992-2008. Pentor Research International, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171224687

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.