Warianty tytułu
Analysis of Resources and Environment of Communes on the Example of Lubelskie Province
Języki publikacji
Abstrakty
Analiza SWOT jest zalecaną techniką pozwalającą zidentyfikować oraz podsumować mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia miejsca i jego otoczenia. Przeprowadzono analizę czynników wpływających na zasoby i otoczenie gmin wiejskich na przykładzie województwa lubelskiego. (abstrakt oryginalny)
A SWOT - analysis is a recommended technique to summarise and make visible the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the place and its environment so the aim of this work is an analysis to influence factors for resources and environment of manual communes on the example of lubuskie province. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
142--146
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
- Adamowicz M. 2006: Rozwój marketingu gmin-formowanie się, czy ekspansja marketingu terytorialnego w Polsce. [w:] Ekspansja, czy regres marketingu? Duliniec E., Gardarski L., Mazur J., Strzyżewska M., Wrzosek W. (red.). PWE, Warszawa, 377.
- Altkorn J. 2000: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków, s. 401.
- Giordano K. 2005: Planowanie zrównoważonego rozwoju gminy w praktyce. Wyd. KUL, Lublin, s. 109.
- Szymanowski W. 1997: Marketing w agrobiznesie. Fundacja Pomocy dla Rolnictwa (FAPA). Warszawa, 343-344.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171224697