PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 11 | z. 3 | 188--191
Tytuł artykułu

Kanały marketingowe wykorzystywane przez przetwórnie ekologiczne oraz oczekiwania konsumentów wobec wybranych form sprzedaży

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Channels Used by Organic Plants and Consumer Expectations Towards Selected Forms of Sale
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono stosowane przez przetwórnie kanały marketingowe oraz oczekiwania konsumentów wobec wybranych formy sprzedaży. Określono m.in. udział poszczególnych formy dystrybucji oraz poddano je ocenie, zidentyfikowano częstotliwość dostaw, zasięg sprzedaży oraz oceniono skalę trudności sprzedaży produktów ekologicznych. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents marketing channels used by organic plants and consumer expectations towards selected forms of sale. Among other things, specific forms of distribution have been described and evaluated. Also the frequency of delivery, the scope of sales, and the scale of difficulty in ecological products sales have been identified and evaluated. (original abstract)
Rocznik
Tom
11
Numer
Strony
188--191
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Bibliografia
  • Koreleska E. 2006: Funkcjonowanie i rozwój gospodarstw ekologicznych. Praca doktorska. Maszynopis. SGGW, Warszawa.
  • Lambin J.J. 2001: Strategiczne zarządzanie marketingowe. PWN, Warszawa,. 448-453.
  • Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej. Prezentacja wyników badań. 2008: GfK Custom Research. 12 czerwiec.
  • Tyburski J., Żakowska-Biemans S. 2007: Wprowadzenie do rolnictwa ekologicznego. SGGW, Warszawa, s. 211 -212.
  • Rakowska-Biemans S. 2005: Report on organic markets in Central and Eastern European EU new member states and accession countries. Unpublished report within the 5th FP Project Further Development of Organic Farming Policy in Europe with Particular Emphasis on EU Enlargement QLK5-2002-00917. Warsaw Agricultural Uniwersity.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171225111

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.