PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 31 | 7--17
Tytuł artykułu

Etap wprowadzania w cyklu życia produktu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest pokazanie roli, miejsca, znaczenia i determinant fazy wprowadzania produktu na rynek oraz implikacji, które są szczególnie ważne dla produktu, firmy i rynku w dalszych etapach rynkowego życia produktu. Pokazano wpływ determinant na jej przebieg oraz związki tej fazy z etapami zarówno poprzedzającymi, jak i następującymi w kontekście procesu zarządzania produktem w przedsiębiorstwie i na rynku. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
7--17
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • Baker M., Hart S., Product Strategy and Management, Prentice Hall, London 1999, s. 92-101.
  • Booz, Allen, Hamilton, Management of New Products, Booz, Allen and Hamilton, New York 1968.
  • Booz, Allen, Hamilton, New Products Management for 1980s, Booz, Allen and Hamilton, New York 1982.
  • Catry B., Chevalier M., Market Share and Product Life Cycle, "Journal of Marketing", October 1974.
  • Cook V., Poli R., Validity of the Product Life Cycle, "Journal of Business of the University of Chicago", October 1969.
  • Cooper R.G., Winning at New Products, Addison-Wesley Publishing Company, Reading 1986.
  • Cox, Jr., W., Product Life Cycles as Market Models, The University of Chicago Press, October 1967.
  • Day G., The Product Life Cycle: Analysis and Applications Issues, "Journal of Marketing", Fall 1981, vol. 45, s. 60-67.
  • Dhalla N., Yuspah I., Forget the Product Life Cycle, "Harvard Business Review", January-February 1975.
  • Hutt M.D., Speh T.W., Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr przemysłowych, WN PWN, Warszawa 1997, s. 366-369.
  • Lambin J.J., Strategiczne zarządzanie marketingiem, WN PWN, Warszawa 2001, s. 201, 252-256.
  • Levitt T., Exploit the Product Life Cycle, "Harvard Business Review", November-December 1965.
  • Reeder R.R., Brierty E.G., Reeder B.H., Industrial Marketing. Analysis, Planning and Control, Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey 1991, s. 255.
  • Wasson Ch.R., The Importance of the Product Life Cycle to the Industrial Marketer, "Industrial Marketing Management" 1976, no. 5, s. 299-308.
  • Wind Y.J., Product Policy: Concept, Methods and Strategy, Addison Wesley, Reading 1982.
  • Zarządzanie produktem, pod red. B. Sojkina, PWE, Warszawa 2003, s. 162-164.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171225339

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.