PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 5 | 46--49
Tytuł artykułu

Praca nad wizerunkiem : Strategia, konsekwencja i spójność działań employer brandingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce można wyróżnić dwa podejścia dotyczące employer brandingu. Oba łączy grupa odbiorców, czyli aktualni i potencjalni pracownicy firmy czy organizacji. Pierwsze, węższe, to takie, które skupia się na działaniach wizerunkowo-rekrutacyjnych. Drugie zaś, szersze, obejmuje całokształt działań zarówno wizerunkowych, jak i rekrutacyjnych, edukacyjnych czy CSR-owych oraz komunikację wewnętrzną. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
46--49
Opis fizyczny
Twórcy
  • Kalitero Public Relations
Bibliografia
  • http://www.brief.pl/baza-wiedzy/badania/art235, raport-mec-marketerzy-o-korzystaniu-z-rpznorodnych-danych.html, 12.04.2013.
  • http://www.brettminchigton.com/free-resources/strategy/139-your-most-important-employer-brand-asset-your-evp.html, 12.04.2013.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171226699

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.