PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 6 | 14--16
Tytuł artykułu

Zarządzanie ciętym budżetem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Największą bolączką marketerów są budżety - zawsze mniejsze niż wymagałaby realizacja wymarzonej strategii. Dodatkowo w czasie spowolnienia gospodarczego firmy tną koszty w tym te przeznaczone na działania komunikacyjne i reklamowe, zaś skupiają się na sprzedaży. Jest jednak alternatywa - zwiększanie zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI), optymalizacja działań oraz właściwe zarządzanie zasobami marketingowymi i budżetem. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • BrandMaker
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171227661

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.