Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jeśli jesteś marketerem starającym się zbierać zgody klientów na przesyłanie informacji handlowych, na pewno znasz to wyzwanie. Wielu z nich traktuje takie regułki jak podpisanie cyrografu na swoją skrzynkę pocztową. (...) Kluczowy dla twojego e-mail marketingu moment zbierania zgody jest jednocześnie doskonałym sprawdzianem wyobraźni oraz tego, jak dobrze znasz swoich klientów. Na czym zależy leadom? Co chcieliby otrzymać w zamian za adres e-mail? Czy lepiej zaoferować kupon rabatowy czy e-book? Mam nadzieję, że mój tekst pozwoli ci odpowiedzieć sobie na te pytania i spojrzeć na zbieranie zgód przez pryzmat wzajemnej wymiany informacji. Pamiętaj, że formularze bez wartości dodanej i z jałowym przyciskiem "zapisz mnie" przestały działać w roku 1999. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- GetResponse
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171227863