PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 6 | 80--82
Tytuł artykułu

Brązowooka Barbie dopasowana do rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Możliwości dostosowania marketingu, nawet przy olbrzymich różnicach pomiędzy krajowymi rynkami, są liczne. Sztuką jest wiedzieć, jak je wykorzystać, kiedy się dopasować, a kiedy narzucić własną wizję. Korporacje globalne zdecydowanie opanowały tę sztukę do perfekcji. Źródłem większości kłopotów jest niewystarczające zrozumienie różnic i podobieństw pomiędzy poszczególnymi rynkami. Ale, czy to problem niemożliwy do pokonania? Nie. Przyjrzyjmy się, jak już od wielu lat radzą sobie światowe koncerny, które pośród wspomnianych różnic i podobieństw czują się jak ryby w wodzie. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
80--82
Opis fizyczny
Twórcy
  • PKF Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171227901

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.