PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 14 | z. 6 | 134--138
Tytuł artykułu

Factors that Influence the Efficiency of City Marketing

Warianty tytułu
Czynniki wpływające na marketing miast
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
It is more and more widespread that not only the companies, but regional units and even cities are competing with each other. Marketing activities and economic development are closely related to each other and enhance the efficient operation. On the basis of the available literature and other secondary sources, the present study reviews the development and significance of factors influencing the success of city marketing. Besides the improvement of theoretical background I also describe the changes of analysis methods over time and introduce some real practical examples. (original abstract)
Na podstawie dostępnej literatury przedmiotu i innych źródeł wtórnych w artykule dokonano przeglądu czynników wpływających na sukces marketingu miast. W artykule poddano także analizie metodologie marketingu miast wskazując na najlepsze praktyki. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
14
Numer
Strony
134--138
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szent István University, Gödöllő, Hungary
  • Szent István University, Gödöllő, Hungary
Bibliografia
  • Ashworth GJ., Voogd H. 1997: A város értékesítése. Budapest Kjk-Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó Kft. 87-102.
  • Best-practice-Leitfaden Stadtmarketing. 2009. Bayerisches Staatsministerium für Wirtschaft, Infrastruktur, Verkehr und Technologie. Bornemeyer C. 2002: Erfolgskontrolle im Stadtmarketing. Josef Eul Verlag GmbH, Köln, 106.
  • Bornemeyer C., Temme T., Decker R. 1999: Erfolgsfaktorenforschung im Stadtmarketing unter besondere Berüicksichtigung multivariater Analysemethoden. [in:] Mathematische Methoden der Wirtschaftwissenschaften (eds. W. Gaul, M. Schader). Physica, Heidelberg, 207-221.
  • Kozma G. 1995: A városmarketing, mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze. Tér és Társadalom, 1-2: 37-55 p.
  • Kozma G. 2002: Terület és településmarketing. Debrecen, Kossuth Egyetemi Kiadó, 7-13.
  • Manschwetus U. 1995: Regionalmarketing- Marketing als Instrument der Wirtschaftsentwicklung, Gabler Vieweg Westdeutscher Verlag, 109 p.
  • Schmalen C., Kunert M., Weindlmaier H. 2006: Erfolgsfaktorenforschung: Theoretische Grundlagen, methodische Vorgehensweise und Anwendungserfahrungen in Projekten für die Ernährungsindustrie. [in:] Schriften der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V, Band 41, Münster-Hiltrup: Landwirtschaftsverlag, 351-362.
  • Schwerdtner W. 2008: Erfolgsfaktoren im Stadtmarketing ländlicher Räume. Books on Demand GmbH, Norderstedt, 107.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171228681

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.